Nieuws

Nieuws

Klanttevredenheidsonderzoek

In de nieuwsbrief van april 2010 berichtten wij al over het klanttevredenheidsonderzoek dat wij in maart van dit jaar hebben uitgevoerd. Allereerst willen wij alle klanten die hier aan mee hebben gewerkt heel hartelijk bedanken. De respons was bijzonder groot! Ons doel was het inzichtelijk maken hoe u over onze service en dienstverlening denkt en hoe wij deze daar waar nodig nog verder kunnen optimaliseren. In zijn totaliteit mogen we concluderen dat u tevreden bent op vele terreinen.

Wij sommen hier een paar van onze bevindingen op:

  • U bent bijzonder tevreden oven onze service
  • De responsetijd op een offerteaanvraag is snel en dat wordt door u gewaardeerd
  • Levertijd en ophaaltijd scoren goed
  • Transcargo BV levert snel en kundig informatie over een zending die onderweg is.
  • U heeft snel de juiste persoon bij ons te pakken, de lijnen zijn kort.
  • U bent positief of de betrouwbaarheid en deskundigheid van onze medewerkers

Een resultaat waar wij natuurlijk heel blij mee zijn. Aan ons nu de uitdaging om dit niveau vast te houden. Uiteraard blijven wij streven naar 100% klanttevredenheid.

Voor Transcargo BV geldt dat aandacht voor kwaliteit een continue proces is en dat wij altijd streven naar optimalisatie en verbetering.

Terug naar het overzicht